Merhabalar, yaklaşık bir buçuk yılı aşkın bir süredir http://tl.tc link kısaltma sitesi yöneticisiyim. Çok şükür 1,5 yılda 5000 üyeye ulaştık. Reklamlar aldık, ödemeler yaptık. Amacımız daha güvenli ve üyelerimizin ihtiyaçlarını karşılacak bir link kısaltma sistemiydi. Her ne kadar ülkemiz internet kazançlarına sıcak bakmasada ileride büyük bir kazanç ortamları oluşturacağı kesin. Görüyoruz ki 6 yaşından büyük her çocuğun elinden akıllı telefonlar düşmüyor. Bilinçsiz aileler "oynasın birşey olmaz, benim çocuğum oynayacak tabi" gibi ilerisini düşünmeden bir başıboşluk davranıyorlar. Tabiki bu cehaletten başkası değil. Sonrasınnda ne ahlaki değer kalıyor nede inançlar kavramı. Benim ilk telefonum lise 3 te akılsız salak bi telefonum vardı. Ben ne yapmak istersem onu yapardı. Ama şimdiki telefonlar maşallah çok akıllı. O ne derse biz onu yapıyoruz. :) TLTC ile 16 yaşından küçükleri tavsiye etmiyoruz. Amaç eğitime biraz daha önem vermeleri .Biliyorsunuz ki siteler para kazandırmaya başladıktan sonra bir tutku bir hırs haline dönüşüyor. Biz üyelerimizden bunu istemiyoruz. Çok zaman harcamak değil az zamanla internette geçirilen zamanı değerlendirmek aslında amacımız. Link kısaltma nedir? Link kısaltma her sitenin her sayfanın, bir linki olur. yani adresi. O siteye gitmek için tarayıcılar bu adresi kullanır. Tıpkı bir navigosyon gibi. İnternette dolaşırken her gideceğiniz link bir adrestir ve yeni bir sayfa da açılır. Biz link kısaltmada bu adresleri belirli bir algoritmadan geçirerek kisa linke dönüştürüyoruz. Üyeleriniz veya ziyaretçileriniz bu linke tıkladığında bir güvenlik kontrolü ve bir reklam sayfasından sorna hedef adrese yönlendirilmiş oluyor. Üyelerimiz de bu sayede her ziyaretçiden para kazanıyorlar. Link kısaltma detaylarını http://tl.tc adresine girerek görebilirsiniz. Bir başlangıç yapalım derken boşa geçirilen zamanı dolu dolu yaşamak en azından interneti verimli kullanmaya başlamanın yoludur. Ben lise yıllarında internet ve oyun bağımlsıydım. internet cafelere çok paralar verdik. Çok zamanlar öldürdük. Elde ne var kocaman bir 0.... Bir gün oyun için cafeye gittiğimde kendi kendime dedimki artık interneti daha verimli kullanmam gerektiğini ve internete verdiğim paraları kazanmanın vakti gelmişti. öncelikle uzun bir süre internet kazançları hakkında araştırmalar yaptım. Analizler yaptım, ve nereden başlamalıydım. Elbette yine boşa geçirilen vakitler çoktu. Taki html dilini öğrenene kadar. Web tasarım öğrenip site yapıp satmalıydım. İyi bir fikir bulmuştum. Kaynaklar indirdim, kitaplar okudum. Kağıt kalemle projeler çizdim. Sonunda ilk müşterimi buldum ve ilk sitemi yapmıştım. Ve müşterimden iyi 500.00TL yakın para aldım. Yıl 2004(*) Artık daha da kendimi geliştirmeliydim. asp, php,msql, gibi konularda kendimi geliştirdim ve şimdi sadece kendime ait 20'den fazla sitem var 50den fazla kurumsal müşterim var. Bu sitelerin yıllık bakımları güncellemeleri tarafımızdan kontrollü bir şekilde yapılmaktadır. Bu konuyu neden açtım. Eğer biri size gel sana çok para kazandıracağız, bu işte çok para var, şöyle kazanırsın böyle zengin olursun diyorsa kesinlikle bulaşmayın. Şunu unutmayın emek vermeden hiç kimse kimseye bedavadan para kazandırmaz. Birde boş boş gelen mesajlar var sakın haaaa dikkatli olun. Hediye kredi kazandın, hediye dakika kazandın, hediye internet kazandın, hediye bonus kazandın.... gibi birçok mesaj, yada mail gelebilir. Aman bilinçli olun. Size kimse durduk yere hediye yada ödül vermez. Linkin kaynağını bilmiyorsanız sakın tıklamayın. Bu bizim link kısaltma siteleri için de geçerlidir. Şu an dolandırılar bu yollarada başvuruyorlar. Kendilerini gizlemek için linkleri kısaltıp paylaşıyor. Dikkat edin kardeşlerim. Boşa geçen zaman yoktur boşa geçirilen zaman vardır. Allah herkese sağlıklı mutlu huzurlu bir hayat nasip etsin. Kazançlarınız bol ümitleriniz dolu dolu olsun. Bu makalemde az çok yararlı bilgiler verebildiysem ne mutlu bana. Allaha Emanet Olun.

Yorumlar